петък, 15 март 2013 г.

Garden Bloggers' Bloom Day - Март 2013

минзухар, оранжев, див
минзухар

бял минзухар
Днес един малко студен ден, но е Garden Bloggers' Bloom Day за март 2013
пъпка на нарцис
Вече дойде времето на минзухарите. В двора имаме оранжев, бял и лилав с бяло. Оранжевите всъщност са диви, пренесени в градината ни.
В много от другите, публикуващи в тази рубрика има кукуряк, който цъфти с минзухара. Но у нас, в България, носенето на набран кукуряк в къщи носи лоша поличба - ще спрат да снасят кокошките. Не знам дали хората още вярват на тези неща, а и дали имат кокошки. Но аз не съм брала кукуряк и не съм се опитвала да взимам диво растение. Въпреки, че се продават такива растения, по-скоро на изложения или в градински центрове, аз съм предубедена и няма да си купя. 
иглика
Най-ранните нарциси вече имат пъпки. А има дори една цъфнала иглика.Започват да цъфтят и сини цветя - дребен ирис и синчец.
В началото на март все още имаше не прецъфтели кокичета.
синчец


дребни ирисчета
кокиче в началото на март

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.