вторник, 14 март 2017 г.

Днес другите бяха дашни

Днес се наложи служебно да поставя въпрос на компанията, разработваща софтуера, който ползваме в работата. Въпросът засяга това, което ми е възложено като задача. И те разрешиха проблема ми. Почти веднага.

Зададах въпрос на ботаническата градина в Ирлания дали снимките на цъфналите ябълки са сегашни. Те каза "да", дори с допълнителни разяснения. Аз от снимките разбрах, че в тази година те са по-напред с развитие на растенията. Бях забелязала, че обикновено ние ги водим почти с месец.
National Botanic Gardens of Ireland / 13 March 2017

И вторнишките получихме. А бяха хубави.

И така, много дашен ден.

Щях да бъда разочарована, ако не беше такъв. Защото бях планувала да правя други неща.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.