четвъртък, 25 май 2017 г.

Размисли в офиса

Днес ръководсвото ми каза, че ако не се чувствам комфортно на работното си място мога да се посъветвам с групата за кариерно развитие.
Равносметка:
През октомври всички колеги от моят колектив ме попитаха защо не се преместя.
После същото ми го казаха колегите от бившия ми колектив на същия работодател.
После ми го казаха и хората от един друг колектив, в който работех за малко.
Това стана в рамките на две седмици преди 7-8 месеца.
Преди месец взехме бонуси.
Тогава списъка с колегите, които ми зададоха този въпрос се увеличи, с човек от ръководството, от не прякото ръководство.
Е днес дори и ръководството ми каза да се преместя.
Но все пак ми е интересно на коя от двете шефки първа и е хрумнало това?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.